Wednesday, November 03, 2010

我不玩 facebook

日前有同學興奮地告訴我,說她已在 facebook 把我加為好友。我頗為詫異,因為我根本就沒有 facebook 的帳號。將來,我猜我也不會有興趣玩 facebook。

我 3 年前曾經在南京申請了一個 MSN 的帳號,當時因為環境的關係,還認真地玩過幾個月,後來帳號雖然一直還在,可已有多時閒置不用。

我還是對我這個部落格情有獨鍾。在語國一方,我可以掌握節奏,可以暢所欲言。這裡,就是我另外一個家。

2 comments:

Unknown said...

DEAR HUGO,

I WAS ONE OF YOUR STUDENTS IN SOOCHOW UNIVERSITY ENGLISH DEPARTMENT ^0^

SO EXCITED AND SURPRISED TO SEARCH SOME INFO ON THE INTERNET AND OCCATIONALLY FOUND YOUR BLOG!!

I'M NOW WORKING IN A TRADE COMPANY AFTER GRADUATION IN 2006. GUESS WHAT? THE BOSS IS "SOOCHOW ENGLISH DEPARTMENT PEOPLE"!!

WISH YOU HAVE A NICE DAY.


BEST REGARDS,

SHERRY CHEN

曾泰元 said...

Dear Sherry:

Welcome to Hugo's Corner! Hope you enjoy reading my blog.

You take care.