Wednesday, January 27, 2010

新郎手写的喜宴菜单

From Picasa


From Picasa

9 comments:

H.L said...

Hugo writes a beautiful hand. GJ!^^
我也該放下鍵盤多練練字了:b

Anonymous said...

老大
一大早看到這個我都餓了
現在你應該是紅光滿面吧哈哈:DDDD
要幸福~~

王子麵 said...

親愛的老師,我們寄了一封祝賀的mail給您,不曉得您有沒有收到?祝你新婚愉快!!

曾泰元 said...

谢谢大家的祝福!

只字片语我都看到了,只是我在这里不方便回(网路管制,键盘输入,婚事奔波...)。

我在上海很幸福,谢谢诸位关心!

Liuchiu said...

好特別的菜單!這是曾老大的字嗎?很像耶..(害我餓了..
老師,你要幸福唷!!

RIVER ART 大河美術 said...

Dear Hugo,

若您以毛筆書寫感覺會更棒^^
祝您與師母新婚甜蜜
預計何時歸國呢?

筱雅

liaowei said...
This comment has been removed by the author.
liaowei said...

老師:

僅以您研究室門前新開的山櫻花祝福您。

Willis

Unknown said...

Sir,
The banquet menu looks good, and I am sure you had a great wedding banquet.

Since you have taught me a lot of vacubulary and therefore I would like to translate the menu into English.It's not going to be easy, but I would like to give it a try.
Stanley